torsdag 16 september 2010

Högt i Tak vol.1

Jag och min kompanjon Organismen(Ågren) har precis spelat in ett litet mixtape på 2010s absolut fetaste beats.
Finns egentligen inte så mycket att säga om det förutom att det kommer denna månaden och att det kommer vara fruktansvärt köttigt. Vi har tagit tillbaka det till den gamla goda rap-tiden, ni vet, den där tiden då vi spelade in 8 låtar på en helg och släppte det på kassett hehe.

Gäster kommer vara Queff och Toffer

Återkommer med exakt datum och låtlista

DBS all day

ps. Om nån har missat den första låten från Högt i Tak så finns den här:

Öris & Ågren - B.M.F. (Blockljus Mitt i Fejjan) by Organismen">

6 kommentarer:

  1. Låter riktigt fett! Ska ni inte släppa störst i duschen nu i september också? Och när kommer slugeri mixtape kpt.2?

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning! Keep it up!

    SvaraRadera
  3. Snygg blogg!

    du lär gilla min blogg också, jag lägger ut de senaste hiphopleaksen och de bästa partylåtarna, varje dag :)

    SvaraRadera
  4. 26e nu... När F*N kommer högt i tak då? Bara fyra dar kvar! Posta datumet för släppet och låtlista som du sa, eller ännu bättre posta tapet :)

    SvaraRadera
  5. vart blir datumet av ! ;O

    SvaraRadera