tisdag 16 februari 2010

All musik samlad på samma ställe

Yes, som invigningspresent för den nya bloggen har jag lagt upp alla mina officiella släpp. Allt från Ungdumshälsan till Plattan o det allra senaste finns nu på:
usershare.net/orismusik

Den sidan kommer även att fyllas på med alla nya grejer som släpps.

Är det något ni saknar så kan ni alltid fråga, om jag har det så lägger jag upp det.
Om någon sitter och trycker på en massa låtar som inte är upplagda så hör av er. Jag har blivit av med en massa låtar genom åren och det hade varit nice att komplettera listan så gott det går.



#1 Slugare

6 kommentarer:

  1. Nice man, hade aldrig hört om extra gott-släppen.
    dock så kan jag inte tanka hem dem, sidan fuckar.
    //Scrammel

    SvaraRadera
  2. Skulle fan tro att jag har det mesta du släppt från Ungdumshälsan och framåt... det mesta i orginal-CD dessutom... jag kan kolla om du vill ha nån låt, om jag har.. Gamla studiogangstaz, Heli grejor.. ja, whatever!

    t.mansson@gmail.com
    www.twitter.com/tmansson

    SvaraRadera
  3. thumbs uppppp ! puligt :D

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. bröder sinsemellan då? och ja upp med studiogangstårr låtarna:D!

    SvaraRadera
  6. Släng upp Bröder Sinsemellan - Blannebann också :)

    SvaraRadera