söndag 28 februari 2010

Bröder Sinsemellan



Det är många som frågat efter Bröder Sinsemellan - Blannebann och anledningen att jag inte lagt upp den är att jag inte haft den själv.. Trodde jag..
Va nere och letade bland mina flyttlådor och hittade en kartong med original CDn. Närmare bestämt 18 exemplar. Troligtvis är detta de 18 sista exen av denna skivan.

Nu har jag gjort så här att jag har rippat och lagt upp den på min usershare, så ni kan ladda ner den gratis om ni vill här:

BRÖDER SINSEMELLAN DOWNLOAD


Eller så kan ni köpa original CDn här:

KLICKA FÖR ATT KOMMA TILL SHOPPEN


Priset är en släng (eller 100kr) + frakt



Broder Öris

5 kommentarer:

  1. Fy fan vad gött med Blannebann! Damn, lyssnade MKT på det under vintern 2006. OCH, det fanns ju en chopped & screwed-version också, den gick mycket hos mig också. Näe men fan, big up, väldigt kul sånt här!

    SvaraRadera
  2. Fett att du slänger upp, till och med säljer, lite av det gamla! Finns ingen möjlighet att komma över ett ex av din 12"?! Den hade vägt tuuungt i LP-hyllan här hemma!

    SvaraRadera
  3. Tack som fan !!!!!!!!! :D:D:D

    SvaraRadera
  4. jag vill ha mossans hoj vinylen från sebbe!! hoooka maj!

    SvaraRadera
  5. sidan ser inte ut att fungera längre, you fix!?

    SvaraRadera