fredag 26 mars 2010

Du e BULL

Haha, hittade en låt som jag och Profet gjorde till Slugeri Mixtape kpt. 1 men som blev cuttad för att den va en version på en ny låt o det mixtapet gick ju i "The Golden Era"s tecken..
Denna låten försvann när Markes dator(PC) krashade och det saknas refräng efter båda verserna plus att den är grovt omixad. Normalt sett så skulle jag så klart aldrig släppa en sån här låt men i detta fallet gör jag ett undantag, dels på grund av att Profet inte direkt kör längre och för att den definitivt håller måttet

Nog med ursäkter nu, den e jävligt fet och Profet lägger en fruktansvärt störd vers


Originalbeatet är Hurricane Chris - Ay Bay bay o låten heter "Du e bull"

Direktlänk:
Du e Bull

2 kommentarer:

  1. Hoppas det är chill, men jag la ihop verserna och refrängerna så det låter lite mer som en hel låt...

    Du hittar den här:
    http://usershare.net/pwqfxlkrcpm1

    Eller tanka den här:
    http://h-hns.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Fan va fett, det va exakt det jag hoppades skulle hända:)

    SvaraRadera