måndag 8 mars 2010

Internationella Kvinnodagen

Jag firar med Too Short och Ganksta NIP.
Tänkte dessutom blessa någon med min mandom men det blir kanske mer straff än firande för hennes del haha.

Nä, seriöst..
Det har varit en fet jävla helg i Uppsala/Stockholm.
Klubb YES! kändes som en lyckad kväll, tack till ALLA som kom för att fira Ågren OCH som kom för att se vår första gemensamma spelning sedan år 2000. Med tanke på hur det togs emot så lär det bli flera..

Spenderade söndagsavisen i Level8-studion o spelade in en passande låt som heter "Söndagsavisen".
På denna låten lägger jag, som först i sverige(?), det nya punchline-upplägget..
"10 000 toalett besök..... SKUMMET.." HAHA

Idag blir det flyget hem till SKÅNE, jag har verkligen saknat värmen där nere..

Måste fan lägga upp ett litet klipp som alltid får mig att le, oavsett mitt tillstånd

3 kommentarer:

  1. haha dom där ryssarna asså

    SvaraRadera
  2. "där hittar du 2 snubbar som firar 8 mars med en våldtäkt" :D

    SvaraRadera
  3. Se till att lira på nåt hak som det är 18 års åldersgräns på nästa gång!

    SvaraRadera