fredag 2 april 2010

Helg-musik!!!

Jag tänkte sno min polare Ågrens idè o posta lite Spotify-playlists som jag själv pumpar.
Det kommer garanterat förgylla er helg, oavsett om ni ska ut eller inte.

Den första i ordningen heter "Södern e i huset kpt. 1" och det är ju bara ett litet urval(20 låtar) av vad jag lyssnar på, förvänta fler volymer..

Sen tänkte jag även lägga upp en "R.I.P. Pimp C"-playlist med låtar där han medverkat o gjort bra ifrån sig, enligt mig..


Det e bara att klicka på länkarna för att få dom på din Spotify:

Södern e i huset kpt. 1

R.I.P. Pimp C vol. 1

Mycket nöje!!

Om ni bor i Stockholmsområdet så borde ni komma till Klubb YES! (Mosebacke) på lördag 3/4..

2 kommentarer:

  1. Jag har fastnat i Söder-träsken så detta var då jävligt passande! Tack!

    Du é bull är tvärfet också!

    SvaraRadera