måndag 5 april 2010

Uppdatering!!

Tänkte ge er en lite uppdatering på vad som händer, rent musikmässigt.

Ingen har ju kunnat missa mitt o Ågrens projekt "Störst i Duschen" så jag behöver inte lägga så mycket tid på att beskriva det utan koncentrerar mig på mitt eget shit.

Slugeri Mixtape kpt. 2
Har typ kommit halvvägs med inspelningarna och det verkar som om även Kapitel 2 kommer kretsa krings klassiska hiphop-låtar.
Har hittills spelat in på:

Jay-Z - Where Im from
Cypress Hill - Pigs
Ice Cube - You know how we do it
Big Tymers - Get your roll on
Tone Loc - Funky Cold Medina
Celly Cell - Pop the trunk
Nappy Roots - Aw Naaw
Ray Luv - Definition of a hustler


Sen har vi ju det grymt efterlängtade "Livet & en femhundring"-albumet haha..

Där e flera låtar klara o jag kämpar vidare med det. Har en vision om hur det ska bli så jag har inte så mycket spelrum va gäller beats o koncept, därför tar det tid.

Saaaaaaaaa

Öris aka SammaKeps

5 kommentarer:

  1. Hoppas att soloalbumet inte blir en detox bara^^ för jag längtar som fan!

    SvaraRadera
  2. ska bli fett o höra din verison på cypresshill pigs !

    SvaraRadera
  3. Va lite mer aktiv öris! Ge oss lite politik, lite som de va på myspace ett tag, skulle va skitfett tycker jag.

    Bra skit i övrigt

    SvaraRadera
  4. saknar med öris myspace bloggning, var kul läsning, profet hade en del roliga saker med hehe =)

    SvaraRadera