tisdag 11 maj 2010

En Malmö-tripp

Kom precis hem från en helg i Mekkeriet-studion i Malmö. Det e där det händer!!

Det va en lång arbetshelg men jävligt kul. Pst/Q va på besök och passade på att spela in en vers till Slugeri2. Lär bli classic.
Själv spelade jag in tre låtar till Slugeri2, en låt till Livet & en femhundring och en låt med Sebbe, som kommer på hans EP inom snar framtid.
Med andra ord, mycket gjort.
Ska visa er lite mer smakprov snart, det verkade uppskattat med en liten insyn via videokameran..


Än en gång, sorry att jag dröjer med uppdateringarna. Det blir lätt så när jag snöar in på att spela in. Lovar att skärpa mig

2 kommentarer:

  1. En lägesrapport då och då är alltid trevligt, behövs inte nytt hela tiden. Fortsätt spela in du, ser fram emot Slugeri2 som satan! Keep it up

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare! Ser fram emot Slugeri 2'an...

    PS: "Du E' Bull" är snart uppe i 200 downloads på min Usershare, tycker det är jävligt mastigt faktiskt!

    SvaraRadera