söndag 16 maj 2010

Kärleksattack hos Ametist

I fredags va jag hos Ametist för en Kärleksattack på svensk hiphop. Jävligt trevligt faktiskt, jag gillar att låta alla veta vad jag tycker haha.
Vi snackade om allt från att The Show på Berns ställdes in till The Ark o seglarmodet 2010.

Med oss i studion hade vi Skåne(Peter) från B-line radio, Dj Silence, Dekan från Karlstad och Salif den svarta vikingen:)
Cakeboy droppade oxå förbi och pushade för sitt nya streetalbum.

Nice fredagseftermiddag med andra ord..

Lyssna på programmet i efterhand på sr.se/metropol

Här e lite bilder från tillställningen

Salif (den svarta vikingen) & andra boys

Jag o Ametist

4 kommentarer:

  1. 1 öris = 2 ametist? :P Fan mannen! Du är stor! De måste fan ha vart dig jag såg gå på pendeln i farsta strand en dimmig tidigt maj morgon :P Keep it real man! Holla!

    SvaraRadera
  2. *en dimmig mars morgon menade jag såklart.... fan.. fortfarande dimmigt häR fan *host host*

    SvaraRadera
  3. men skägget, haha gört öris!! fett

    SvaraRadera
  4. Röda ögon på på dig och Ametist ser jag här. Vad händer då? =D haha

    SvaraRadera